Bloggstart

Jag har inte så mycket och göra om dagarna förtillfället, så varför inte sätta säg vid datan och skriva ner vad man nu känner för.

Jag heter iaf Tim och kommer ifrån en av Sveriges största städer, är alltså en trogen stadsbo med översittar dialekt och exklusiva märkeskläder från NK. Eller så kommer jag ifrån en liten håla någonstans i Sverige med tråkig bonndialekt och raggarkläder, fast raggarkläder har jag inte. Så lågt skulle jag inte ens sjunka på fyllan och ta på mej något sådant, hoppas jag. Även om jag i unga dagar trodde att jag va en sån, men de har alla gjort häromkring. Jag är arbetslös men ska börja folkhögskola snart verkar de som, om jag fick välja skulle jag varit poker proffs eller något slag av artist, åka runt i hela världen och festa, sen bli stenrik på de ? dream.
för något år sen tyckte jag att bloggar var de töntigaste i världen, kunde verkligen inte förstå hur man kunde vara så intresserad av någon annans liv. Nu när jag sitter vid datan är de ungefär vad jag gör, läser bloggar och aftonbladet. Facebook är så tröttsamt att jag spyr.

Aja ska bara lägga upp inlägg ibland för att få tiden och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0