blåsig dag

En blåsig och ganska kall dag idag, svenska sommaren är så sjukt tragisk, känner på mej att de kommer vara såhär hela sommaren som alltid. Vill verkligen utomlands.
Var iaf och fiskade idag med några st från skolan och 3 st voluntärer (stavning?) från tyskland, croatien och lettland. Jag kan inte hjälpa de men min hjärna kopplar ordet lettland till lätt fotad och fattig hoe ? förutfattade meningar, schyssta kroppar verkar dom ha iaf =) Höll på att träffa en adopterad lett engång i tiden, dom ser verkligen sjukt bra ut. eller hon iaf..

Vill inte att "sommaren" ska ta slut men längtar ändå lite till hösten då jag ska börja frisk vård och hälsa på folkhögskola, för att åka iväg och fiska är inte okej utan de är handikapps varning på de.

Jag har inte tränat på 2 veckor snart för min hals har varit krasslig och mitt gymkort har gått ut, inte bra alls !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0