vad göra

Vad göra brushan. De blåser som vanligt, de är monligt som vanligt och jag är törstig men de är faktiskt inte Sveriges fel utan mer ölen från igår. Fast när jag tänker efter närmare på saken så är de rent generellt Sveriges fel också. Jag är Svensk och måste dricka öl för att slappna av punkt, var tvungen att reda ut några konflikter på fejjan också därav öl hinkandet, sånt tar man inte nykter i Sverige. eller ?

Var och kollade på långe jan igår, jag vill så gärna tänka possetivt och berätta om hur roligt och intressant de var men de går inte. Jag hade roligare på vägen dit i bilen och påvägen hem.
Efter jag hade varit i tornet gick jag förbi en gubbe i rullstol som stannade mej och frågade hur de såg ut där uppe, om de va fint, hur långt man såg osv. Tyckte lite synd om honom, han verkade verkligen skit avundsjuk på att han inte kunde ta sig upp, vilket jag kan förstå, de man inte kan få vill man ha MEN jag försökte förklara för honom hur meningslöst de var där uppe, visade lite bilder från telefonen och sa att han iaf slipper värken i benen imon, efter jag sa de där "skämtet" började jag direkt fundera på vad fan jag nyss sagt, var det roligt eller bara jävligt elakt ? Men han tog de som ett skämt och tyckte dom borde skaffat en hiss, bra gubbe! 144 trappsteg och jag har träningsvärk, pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0