Minigolf

Efter en dag med minigolf, glass och grillning ligger jag nu ganska tidigt ändå i sängen, har huvudvärk och är ganska trött. Värdret har varit sådär idag och må fan ta gud om de icke är någon sol imon! Hade varit skönt och bara ligga vid stranden imon för första gången denna sommarn, Har ju jobbat hela sommarn men har otroligt nog inte ens saknat semester, tvärtom. Har varit nice och jobba även om de gick som de gick. Frågan kvarstår om man ska åka tillbaka och söka nya jobb eller om man blir kvar i Sverige!? Dunno.
En sak jag iaf ska ta tag i om jag nu stannar kvar, och de är träningen. FAN vad jag har saknat den, har gått ner 5 kilo denna sommarn vilket inte är okej iochmed att jag har problem med att gå upp i vikt och vill iaf ligga på 70 som jag gjorde innan jag åkte upp till di iqbefriade norskarna, har ni hjärnan på rätt plats vet ni ju nu vad jag väger. Har köpt ett tillskortt jag tagit nu i en vecka och de se ut och funka för jag har gått upp ungefär 1 kilo, LIKE. Men känns som att de är den jag får huvudvärk av, kanske inte är en riktig veteran av tillskott än så att kroppen inte är van ?

Vill dela ut ett grattis till hunden som vann kampen mot denna bebis också! god natt
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalleochpolitik/ojvilkenvecka/article14950432.ab?start=1569

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0