Jag ligger illa till

Blev lite fest igår, lite fest med sinnessjukt mycket alkohol. Lite som de brukar vara i bonneland men de funkar. Hembränt och fanta är inte jätte gott, men de funkar de med. Jag hade tydligen spytt som en gris också och de börjar bli en vana, jag spyr nästan alltid nu för tiden, jävligt orutinerat och raggit, och med de menar jag, hembränt, odräglig och spya. De stinker raggare om dom orden så, jag får nog börja med cider tror jag, not.

Ett ägg om dagen enligt vissa ska vara som att röka ett ciggarett paket har dom kommit fram till nu, Jag drar alltså i mej 80 ciggaretter om dagen helt omedvetet när jag äter mina 2 ägg på morgonen, och 2 på kvällen. Är de nu man ska lägga sig i sängen, börja kallsvettas och vänta på domedagen ? Jag är verkligen livrädd, eller ?
Njae frågan är om man ska tro på de här, låter ganska konstigt men men, inte första gången dom påstår att ägg är farligt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15275293.ab

Såhär bombatt va mitt huvud idag på morgonen, man skulle kunna kalla de en breivik :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Yes!

Ha en bra kväll :)

2012-08-18 @ 20:30:43
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Anonym

haha har aldrig hört att ägg skall vara farligt :O!

Svar: Jomen de har varit en massa snack om de innan, sen har dom dementerat de och nu är de visst farligt igen. Dom har svårt och bestämma sig dom tjocka professorerna =)
amegan.blogg.se

2012-08-18 @ 21:02:31
Postat av: Anonym

Hej ! Jag behöver lite förslag om vad jag kan blogga om. Har brist på idéer. :/ Skulle vara jätte snällt om du slängde in ett tips!
Kram, ajjis.tk :)

Svar: njae, konstigt nog har jag inte en aning om vad du ska blogga om. Börja sticka och blogga om de, då¨är du nog unik iaf =)
amegan.blogg.se

2012-08-18 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0