Hej

Bra dag? Än sålänge helt okej! Så sinnessjukt skönt och dra igång med träningen igen, jag hade visst saknat den mer än vad jag själv märkt. precis kört ett bra pass för ben och armar och nu står brokkolin och köttet på spisen. Jag känner mej ganska modern många gånger men idag kom en av alla bonde sinnen i mej när jag såg en reklam om en buskis som går på fredag vid namn " pang i pensionatet", dag otto är med i den och jag älskar fan han, jävla va skön han är. Tog mej inte en sekund innan jag sprang och hämtade datan för att ladda ner den, så den skall ses så fort maten är färdig. Vet inte varför jag kopplar buskis till bonde humor men de är väl mer för att snittet på publiken som kollar måste vara 50+? Spelar roll =)

Nu spelas euphoria på spotify, jag gillar den låten mer och mer för varje gång jag hör låten, alla andra har börjat eller redan spyr på den. För mej är de tvärt om. Varför jag la till de är för att jag inte har något annat och skriva.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0