Handboll

Jämnt men kommer vi fixa detta? Min påhittade optimist sida matar mej med positiva tankar men detta känns inte bra! Spelar bra MEN france ela prance är feting grymma, älskar målvaktsspelet denna match, grymt !

Imon ska jag vakna, äta frukost sen ta mej raka vägen till gymet och köpa en ny årsförbrukning av fri tillgång till skrot och börja träna precis som jag gjorde innan, äta som jag gjorde innan. Hur tråkigt de än låter så lär allt bli som innan, skillnaden är att jag börjar friskvård och hälsa vilket är bra! Men tillbaka i bonnorten..
Att komma in i träningen igen ska bli skit kul, äntligen! Just nu sitter jag bara och funderar över hur jag hade sett ut om jag aldrig dragit till norge och fortfarande hållt igång med träningen, hade jag varit nöjd ? Knappast, nöjd kommer jag aldrig bli men hade förmodligen inte vägt 65 kilo och blivit trött av att springa upp för trappan. Nu ska jag snart laga mat igen i lägenheten vilket va 3 månader sen, tänkte köra potatis och kött som vanligt. Måste verkligen lära mej något nytt men nu var de ju ett tag sen, så ett par veckor borde jag kunna äta de :)
 

 Gick in på aftonbladet idag i vanlig ordning och möts av denna länk.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15248377.ab
Lite kul är de faktiskt, gillar hans stackars flickvän som springer runt och skriker älskling.
han bross på sin far. highlife =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0