God Morgon

God morgon, Somnade vid 5 igår så är ganska nöjd med att vakna vid denna tiden. Sjukt hungrig så de passade ganska bra att mamma ringde och sa att maten var färdig vid 1 =) Dra upp till gymmet och lyfta lite så man inte slarvar med de, som jag gjort nu i 2 dagar men kan faktiskt skylla på att de är första veckan som jag drar igång med de, då får man slarva.

Brukar inte bry mej om folks död, brukar inte alls reagera överhuvudtaget då jag inte orkar lägga ner någon energi på folk jag inte känner, bryr mej inte om dom. Men gick in på aftonbladet idag och såg detta klipp, undra hur de känns för den cyklistens nära och få reda på att deras kära inte längre finns pgr en idiot som saknar all form av förnuft i huvudet känner att han kan ta sig friheten och försöka köra ifrån polisen bland folk mitt inne i stan ? Vilka människor de finns
Länk : http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brottstraff/article14969996.ab

Trött!

Kommentarer
Postat av: anonym

sv; hahaha klart att jag har blivit utsatt för kindnypet.. Och så luktar dom så äckligt när dom kommer sådär nära också

Svar: Deras hem luktar ofta itne heller kaddemumma :)
amegan.blogg.se

2012-08-19 @ 15:17:35
URL: http://honestlynoidea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0